Don't get it.

Sex?

I'm a dumb ass.
Jul 30, 2008
118
0
16
33
...of course thats it. It makes perfect sense. I'm 100% sure.
 

Blood

Crimson Kunoichi
Founder
Mar 11, 2008
985
2
66
34
Seattle, WA
Nah. No way ants could eat a live bunny wabbit.

Aha! Bugs was dead.
Yeah right!

One time, one of my brothers outside cats got hit by a car and it couldn't move its back legs. My brother took her to the vet but like a dumbass kept his "no animals allowed inside" rule and left the cat to sleep outside after they got back.

Morning comes around and the cats back legs are swarmed with ants and you can see bone and shit from where they had been eating away at the poor thing all night.

And thats just in one night, given a few days ants could totally devour a bunny rabbit easy, i mean thats their job after all...
 

Blood

Crimson Kunoichi
Founder
Mar 11, 2008
985
2
66
34
Seattle, WA
Soooo.... Dave ran over the rabbit, put it back in the box (injured), and the ants ate it?
Yes, because as we all know the only way ants will eat a animal is if it gets run over first. They got standards or somethin. =)

Or perhaps he was trying to give her his very own hand made bunny rabbit ant farm, but the ants got too greedy and ate the bunny instead of just making cute little tunnels out of its bunny organs.
 

Sex?

I'm a dumb ass.
Jul 30, 2008
118
0
16
33
...the pic changed. Lol.
The guy updates almost every day.