Fire works at my house

4nik8

Herban Legend
Founder
Mar 5, 2008
730
0
16
52
Hick-ville
Had some friends over and let loose with some cool fire works.

We shot 'em off over the lake.

Pretty good time, really.

I'm not too hot with this camera yet. It has like a 2 sec delay before it actually takes a pic..... lessons learned along the way.

1st lesson...

don't smoke while taking pics:





A pic of my little paddle boat... not sure why... except I took it to make sure the camera was working... was getting a lot of black pics.




Finally got some pics of fire works going off:

















And here are some of my favorites of the pics I took:










Unfortunately.... most came out like this:



All in all, pretty damned good show.
 

Unhappy Camper

Hells yeah
Founder
Mar 10, 2008
5,012
25
178
Fayettenam Area, NC
The odd thing around hick town ( this is how I identify North Carolina from no on .. ) is that so many poor folks spend hundreds of $$ on shit that goes boom.

I enjoy fireworks when its done well but I don't get "cow tipping" giddy over it.
 

4nik8

Herban Legend
Founder
Mar 5, 2008
730
0
16
52
Hick-ville
Not exactly sure how to respond to that..

except to say...
yay for patriotic poor people ?
 

Wenis

Hello Ladies.
Feb 18, 2009
391
0
16
30
I'd much rather spend a few quid on fireworks to see them go boom for a couple minutes with me & friends setting them off (like nik did) over going to a firework show for half an hour where everything's done prettily. I can stand watching about 2 fireworks before I am bored. Once I've seen one I've seen them all, tedious expensive waste of everyones time imo.
 

4nik8

Herban Legend
Founder
Mar 5, 2008
730
0
16
52
Hick-ville
I'd much rather spend a few quid on fireworks to see them go boom for a couple minutes with me & friends setting them off (like nik did) over going to a firework show for half an hour where everything's done prettily. I can stand watching about 2 fireworks before I am bored. Once I've seen one I've seen them all, tedious expensive waste of everyones time imo.
HEY!

Mine were pretty....

In a masculine.... BOOM shit blowing up kinda way... of course.

Oh please ...


Tell me you do not equate the 4th of July and fireworks with Patriots?
Why would you want me to tell you that?

Of course I do.
I think that it's degraded the way Christmas has.
But, to me... yeah, it's all about Independence.
 

KommieKat

Mao's Pet Cat
Founder
Mar 2, 2008
3,497
6
68
58
Hong Kong, hiding from the Kommies!
HEY!





Why would you want me to tell you that?


I think that it's degraded the way Christmas has.
But, to me... yeah, it's all about Independence.
So, what's the point?
We got our Independence, that hard way. So what?

What's next? Should we not be focused on what's next on the To Do list?

Interesting. We have our Independence that keeps the British off our backs and we invade other countries who fuck with us or not, BUT.......(drum roll).....
we have no independence from our own government.

WEE! What a day to celebrate!!
 

SlimSkeeter

Guest
I'm gonna start following Kommie around here and asking him "And whats your point" after EVERY goddamn thing he posts.